Κατάρτιση Μητρώου Εργοληπτών για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών του Δήμου Μυτιλήνης
Ο Δήμος Μυτιλήνης, προκειμένου να δημιουργήσει μητρώο εργοληπτών (εταιρείες – φυσικά πρόσωπα) για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών στην περιοχή ευθύνης του, για τη χρονική περίοδο από 15/2/2021 έως 30/6/2022, καλεί όσους επιθυμούν να υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής σε κλειστό φάκελο μέχρι και την 12/2/2021.
Το μητρώο θα καταρτιστεί ανά Δημοτική Ενότητα και για το σκοπό αυτό, στην προσφορά θα δηλώνεται από τον ενδιαφερόμενο σε ποιες Δ.Ε. επιθυμεί να δραστηριοποιηθεί.
Μαζί με την αίτηση θα πρέπει να υποβληθούν:
- Βεβαίωση εγγραφής στα Μητρώα Εργοληπτικών Επιχειρήσεων (ΜΕΕΠ) της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων του ΥΠΕΧΩΔΕ ή στα Μητρώα Περιφερειακών Ενοτήτων για τους Εμπειροτεχνίτες της αντίστοιχης κατηγορίας.
- Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 σε μορφή .doc και σε μορφή .pdf, στην οποία θα δηλώνονται αναλυτικά τα εξής:
– Το μέσο ή μέσα που έχουν στην κυριότητά τους.
– Ότι έχουν τη δυνατότητα άμεσης επέμβασης (εντός 1 ώρας) στις Δ.Ε. που θα επιλέξουν από τη στιγμή που θα ειδοποιηθούν καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου.
– Αποδέχονται τους όρους και τις προϋποθέσεις καθώς και την αμοιβή που έχει καθοριστεί από την αρ. 24/2021 Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής (ΑΔΑ: Ψ90Ε46ΜΓΘΓ-ΛΩ9) του Δήμου Μυτιλήνης.
– Διαθέτουν νόμιμα εκδοθείσα επαγγελματική άδεια χειριστή.
Η μη εκπλήρωση των παραπάνω όρων αποτελεί αιτία λύσης της συνεργασίας.
Η αποσφράγιση των προσφορών θα γίνει σε δημόσια συνεδρίαση της ορισθείσας Επιτροπής του Δήμου Μυτιλήνης.
Τα δικαιολογητικά θα υποβάλλονται στο αρμόδιο γραφείο της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Μυτιλήνης, στη διεύθυνση Ελευθερίου Βενιζέλου 13-17, Μυτιλήνη, Τ.Κ. 81132.
Περισσότερα στοιχεία και πληροφορίες για την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος δίνονται στο τηλέφωνο 2251350540, (κ. Αλεξίου Γεώργιος).
Ο Αντιδήμαρχος
Αγροτικής Οδοποιίας & Πολιτικής Προστασίας
Δήμου Μυτιλήνης
Μιχαήλ Φραντζέσκος