Ο Δήμαρχος Μυτιλήνης ανακοινώνει ότι θα προσλάβει προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου συνολικού αριθμού οχτώ (8) ατόμων, το οποίο θα συνδράμει στο έργο του Τμήματος Αυτεπιστασίας του Δήμου Μυτιλήνης, για την άμεση ανάγκη παροχής υπηρεσιών στη διαμόρφωση των δημοτικών κτιρίων, των σχολείων, των γραφείων καθώς και των δημοτικών χώρων υγιεινής, λόγω της πανδημίας Covid -19 για την προστασία της δημόσιας υγείας .
Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν ηλικία από 18 έως 65 ετών, να πληρούν τα γενικά προσόντα διορισμού που προβλέπονται για τους μόνιμους υπαλλήλους του πρώτου μέρους του Ν. 3584/07 και να έχουν την υγεία και την φυσική καταλληλότητα που θα τους επιτρέπει την εκτέλεση των καθηκόντων τους.
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
Οι ενδιαφερόμενοι μαζί με την αίτησή τους (και μόνο για την περίπτωση αποστολής αίτησης στο e–mail) πρέπει να υποβάλουν υποχρεωτικώς τα εξής δικαιολογητικά:
- Φωτοαντίγραφο των δύο όψεων της αστυνομικής τους ταυτότητας.
- Υπεύθυνη δήλωση ότι «πληρούν τα γενικά προσόντα διορισμού που προβλέπονται για τους μόνιμους υπαλλήλους του πρώτου μέρους του Ν. 3584/07 και ότι έχουν την υγεία και την φυσική καταλληλότητα που θα τους επιτρέπει την εκτέλεση των καθηκόντων τους» (παρέχεται από την υπηρεσία).
ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
Όσοι ενδιαφέρονται να προσληφθούν, με τους όρους που αναφέρονται παραπάνω, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση με τους κάτωθι τρόπους:
- να καταθέσουν τις αιτήσεις τους ηλεκτρονικά στο site του Δήμου Μυτιλήνης μέσω της φόρμας που έχει δημιουργηθεί για τη συγκεκριμένη προκήρυξη, εφόσον πληρούν τα γενικά προσόντα διορισμού που προβλέπονται για τους μόνιμους υπαλλήλους του πρώτου μέρους του Ν. 3584/07 και έχουν την υγεία και την φυσική καταλληλότητα που θα τους επιτρέπει την εκτέλεση των καθηκόντων τους. (Συνιστάται αυτός ο τρόπος, δε χρειάζεται να επικοινωνείτε με την υπηρεσία για επιβεβαίωση βλέπουμε όλες τις αιτήσεις που υποβάλλονται με επιτυχία άμεσα).
- να κατεβάσουν το έντυπο της αίτησης και της υπεύθυνης δήλωσης που υπάρχει στο site του Δήμου Μυτιλήνης και αφού τα εκτυπώσουν και τα συμπληρώσουν να τα σκανάρουν και να τα αποστείλουν στο e-mail prosopikoumyt@gmail.com βάζοντας σαν θέμα το ονοματεπώνυμό τους.
Οι ενδιαφερόμενοι θα υποβάλλουν την αίτησή τους μέσα σε προθεσμία πέντε (5) ημερών από την επομένη της ανάρτησης της παρούσας ανακοίνωσης στο χώρο ανακοινώσεων του Δήμου Μυτιλήνης, ήτοι μέχρι και την Δευτέρα 22/2/2021 και ώρα 15:00.
Αναλυτικά:
- Η προκήρυξη
- Η φόρμα για την ηλεκτρονική υποβολή αίτησης
- Τα έντυπα της αίτησης και της υπεύθυνης δήλωσης για την κατ’ εξαίρεση εκτύπωση και ταχυδρομική αποστολή με συστημένη επιστολή στο Δήμο Μυτιλήνης (Ελ. Βενιζέλου 13-17, Μυτιλήνη 81132).