Ο Δήμαρχος Μυτιλήνης έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις:
- του άρθρου 211 του Ν.3584/07
- της παρ. 5 του άρθρου 58 του ν. 3966/2011
- των άρθρων 6 και 7 του Β.Δ 28.3/15.4.1957
- της παραγράφου 1 του άρθρου 132 του Ν. 4555 με το οποίο καταργείται η παρ. 10 περίπτωση ιζ΄του άρθρου 18 του Ν3870/2010 που αφορά στον υποχρεωτικό έλεγχο νομιμότητας του άρθρου 225 όπου περιλαμβάνονται και οι αποφάσεις των ΝΠΔΔ των δήμων και περιφερειών.
2. Την αριθμ. 107/2021 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Μυτιλήνης με την οποία αποφασίστηκε η διανομή των αρδευτικών υδάτων και η φύλαξη των αρδευτικών έργων για την άρδευση του έτους 2021 να γίνει με υδρονομικά όργανα του Δήμου και ορίστηκε η αρδευτική περίοδος από 20/5/2021 έως 20/10/2021.
3. Την αριθμ. 267/2021 Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Μυτιλήνης σύμφωνα με την οποία αποφασίστηκε η πρόσληψη 3 υδρονομέων για χρονικό διάστημα έως 5 μηνών για τις Δημοτικές Ενότητες Πλωμαρίου, Λουτροπόλεως Θερμής και Ευεργέτουλα.
4. Την αριθμ.πρωτ. 7909/29-3-2021 βεβαίωση της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Μυτιλήνης,
ανακοινώνει ότι θα προσλάβει προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικού αριθμού τριών (3) ατόμων, προς αντιμετώπιση αναγκών εξασφάλισης της διατεταγμένης χρήσεως των αρδευτικών υδάτων και διαφύλαξης των αρδευτικών έργων – για τις εξής κατά αριθμό ατόμων ειδικότητες, με τα αντίστοιχα ειδικά / τυπικά προσόντα, χρονική περίοδο και τόπο απασχόλησης: