Επιστολή του Δημάρχου Μυτιλήνης στον ΔΕΔΔΗΕ με αφορμή την παραπληροφόρηση σε αιτήματα πολιτών του Δήμου
Ο Δήμαρχος Μυτιλήνης, Στρατής Κύτελης, απέστειλε σήμερα Τρίτη 1η Μαρτίου, επιστολή στην Κεντρική Διεύθυνση του Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε., με αφορμή την παραπληροφόρηση που έχει παρατηρηθεί από το τηλεφωνικό κέντρο της Εταιρείας και τους τηλεφωνητές/τριες, που αρνούνται να καταγράψουν τα αιτήματα πολιτών του Δήμου Μυτιλήνης σχετικά με προβλήματα φωτισμού, υποδεικνύοντας μάλιστα ως υπεύθυνο το Δήμο μας.
Ο Δήμαρχος Μυτιλήνης κάλεσε τη Διοίκηση της Εταιρείας να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες, προκειμένου το τηλεφωνικό κέντρο να ενημερώνει σωστά τους κατοίκους, να καταγράφονται τα αιτήματά τους και να μεριμνά να τα διαβιβάζει στις αρμόδιες Υπηρεσίες του ΔΕΔΔΗΕ για αποκατάσταση των βλαβών.
Στην επιστολή του τόνισε ότι οι αρμόδιοι για τον χειρισμό των βλαβών εκ μέρους της Υπηρεσίας του ΔΕΔΔΗΕ, αφενός ταλαιπωρούν αφάνταστα τους κατοίκους και αφετέρου θίγουν το κύρος του Δήμου Μυτιλήνης.
Ο Δήμος Μυτιλήνης όπως και όλοι οι ΟΤΑ της χώρας μας έχουν ευθύνη μόνο για τη συντήρηση του δημοτικού φωτισμού που ξεκινάει από τα καλώδια του δικτύου μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας και καταλήγει στο φωτιστικό.