Ο Δήμαρχος Μυτιλήνης ανακοινώνει ότι θα προσλάβει προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, 3 μηνών, συνολικού αριθμού είκοσι τριών (23) ατόμων, προς αντιμετώπιση κατεπειγουσών αναγκών πυροπροστασίας του Δήμου Μυτιλήνης
Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν ηλικία από 18 έως 65 ετών, να πληρούν τα γενικά προσόντα διορισμού που προβλέπονται για τους μόνιμους υπαλλήλους του πρώτου μέρους του ν. 3584/07, να έχουν την υγεία και την φυσική καταλληλότητα που θα τους επιτρέπει την εκτέλεση των καθηκόντων τους και το τελευταίο 12μηνο (Ο υπολογισμός του οποίου γίνεται με αφετηρία το τέλος της νέας απασχόλησης, για την οποία ο υποψήφιος πρόκειται να προσληφθεί, και προς τα πίσω) να μην έχουν απασχοληθεί με την ιδιότητα του εποχικού εργαζόμενου για κάλυψη κατεπειγουσών, περιοδικών ή πρόσκαιρων αναγκών.
ΤΡΟΠΟΙ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
Όσοι ενδιαφέρονται να προσληφθούν, με τους όρους που αναφέρονται παραπάνω, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση με τους κάτωθι τρόπους.
- να καταθέσουν τις αιτήσεις τους ηλεκτρονικά στο site του Δήμου Μυτιλήνης μέσω της φόρμας που έχει δημιουργηθεί για τη συγκεκριμένη ανακοίνωση, εφόσον πληρούν τα γενικά προσόντα διορισμού που προβλέπονται για τους μόνιμους υπαλλήλους του πρώτου μέρους του Ν. 3584/07, έχουν την υγεία και την φυσική καταλληλότητα που θα τους επιτρέπει την εκτέλεση των καθηκόντων τους και το τελευταίο 12μηνο (Ο υπολογισμός του οποίου γίνεται με αφετηρία το τέλος της νέας απασχόλησης, για την οποία ο υποψήφιος πρόκειται να προσληφθεί, και προς τα πίσω) να μην έχουν απασχοληθεί με την ιδιότητα του εποχικού εργαζόμενου για κάλυψη κατεπειγουσών, περιοδικών ή πρόσκαιρων αναγκών.
(συνιστάται αυτός ο τρόπος, δε χρειάζεται να επικοινωνείτε με την υπηρεσία για επιβεβαίωση βλέπουμε όλες τις αιτήσεις που υποβάλλονται με επιτυχία άμεσα). - να κατεβάσουν το έντυπο της αίτησης και της υπεύθυνης δήλωσης που υπάρχει στον ιστότοπο του Δήμου Μυτιλήνης και αφού τα εκτυπώσουν και τα συμπληρώσουν να τα σκανάρουν και με μια φωτοτυπία της ταυτότητάς τους, να τα αποστείλουν στο e-mail prosopikoumyt@gmail.com βάζοντας σαν θέμα το ονοματεπώνυμό τους.
- στα κεντρικά γραφεία του Δήμου Μυτιλήνης (Δ/νση: ΕΛ. Βενιζέλου 13-17 Μυτιλήνη τηλ: 2251350596 – αρμόδια για την παραλαβή είναι η αναπληρώτρια προϊσταμένη του Τμήματος προσωπικού του Δήμου Μυτιλήνης, Ευμορφία Τυρή) κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες φορώντας απαραιτήτως μάσκα, προσκομίζοντας φωτοτυπία του αστυνομικού Δελτίου ταυτότητας τους και έχοντας κλείσει ραντεβού.
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
Οι ενδιαφερόμενοι μαζί με την αίτησή τους πρέπει να υποβάλουν υποχρεωτικώς τα εξής δικαιολογητικά:
- Φωτοαντίγραφο των δύο όψεων της αστυνομικής τους ταυτότητας.
- Υπεύθυνη δήλωση ότι α)πληρούν τα γενικά προσόντα διορισμού που προβλέπονται για τους μόνιμους υπαλλήλους του πρώτου μέρους του Ν. 3584/07 β)Έχουν την υγεία και την φυσική καταλληλότητα που τους επιτρέπει την εκτέλεση των καθηκόντων τους γ)Το τελευταίο 12μηνο δεν έχουν απασχοληθεί με την ιδιότητα του εποχικού εργαζόμενου για κάλυψη κατεπειγουσών, περιοδικών ή πρόσκαιρων αναγκών.
ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
Οι ενδιαφερόμενοι θα υποβάλλουν την αίτησή τους μέσα σε προθεσμία πέντε (5) ημερών από την επομένη της ανάρτησης της παρούσας ανακοίνωσης στο χώρο ανακοινώσεων του Δήμου Μυτιλήνης, ήτοι μέχρι και την Τετάρτη 12/5/2021 και ώρα 15:00.
Αναλυτικά:
- Η προκήρυξη
- Η φόρμα για την ηλεκτρονική υποβολή αίτησης
- Τα έντυπα της αίτησης και της υπεύθυνη δήλωση
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΚΥΤΕΛΗΣ